Kładziemy duży nacisk na zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości produkcji naszego Klienta. Przestój produkcji naszego Klienta, to strata obustronna. Jesteśmy gotowi na szybką i skuteczną reakcję. Posiadamy zaplecze części zamiennych i zespół ludzi nastawionych na pomoc i wsparcie. Docieramy do Klientów telefonicznie, mailowo, zdalnie i osobiście. Zawsze z nastawieniem skutecznej pomocy. Jednak naszą główną zasadą w obszarze wsparcia technicznego jest działanie zapobiegawcze. Przeprowadzamy regularne przeglądy urządzeń i egzekwujemy ich poprawną konserwację. Uczymy obsługi technicznej pracowników naszych Klientów, co w efekcie daje szybkie zdiagnozowanie nieprawidłowości w urządzeniu i zapobiegnięcie awarii lub szybkie jej usunięcie. Wspólnie z pracownikami Klienta dbamy o płynność pracy zainstalowanych urządzeń. Stawiamy na partnerstwo.
Wsparcie Techniczne
W zależności od Państwa potrzeb oraz życzeń, proponujemy:
Pomoc zdalną
świadczoną przez naszych konsultantów przez Internet, przy użyciu programu TeamViewer. Aby połączyć się z naszym serwisantem pobierz aplikację z linku poniżej
POBIERZ APLIKACJĘ.
Dojazd do klienta
na terenie całego kraju oraz za granicą
Aby przywrócić pełną funkcjonalność Państwa urządzenia, prosimy:
Kontakt mailowy
e-mail: support@allcomp.pl
Szkolenia
Kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu naszych produktów pozwoliło nam dopracować efektywny i skuteczny system wdrożeniowy. Celem naszych szkoleń jest rozwiązanie problemów naszych Klientów i usprawnianie procesów produkcyjnych. Program szkoleniowy dostosowujemy pod specyfikę produkcji naszego Klienta, co daje nam skuteczne i szybkie rezultaty. Dla nas ważne jest, aby Klient nie bał się naszych produktów i rozumiał ich filozofię działania. Wiemy, że dzięki temu operatorzy są naszymi partnerami do współpracy i dzięki temu wzajemnie wymieniamy się wspólnym doświadczeniem. Etap szkolenia to początek współpracy, jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów i wspieramy ich, bo nasze skuteczne wdrożenia to wynik ciągłego uczenia się i szukania rozwiązań wspólnie z naszymi Klientami.
Szkolenia wdrożeniowe
Przy zakupie naszych rozwiązań zapewniamy szkolenie kadry pracowniczej z obsługi urządzeń. Zakres, czas i cykl szkolenia zależy od konfiguracji sprzętowej.
Szkolenia dodatkowe
Świadczymy szkolenia pod indywidualne zamówienia Klienta. Oferujemy szkolenia produktowe z obsługi technicznej i technologicznej.
Dlaczego warto się szkolić?
- Aby w pełni wykorzystać zakupiony sprzęt i oprogramowanie
- Aby inwestycja przyniosła maksymalne korzyści
- Aby wykorzystać potencjał pracowników
- Aby pracownicy stali się sprzymierzeńcami nowych technologii
Obszary z którymi pomożemy Ci się zmierzyć
- Obsługa programu Optitex
- Obsługa maszyn cutterów i lagowarek
- Obsługa ploterów i digitizerów
Finansowanie inwestycji
Lata 2014 – 2020 to ostatnia możliwość skorzystania z dofinansowań unijnych, aby ułatwić to naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę przy napisaniu wniosku, oraz złożeniu projektu. Współpracujemy z instytucjami i na bieżąco monitorujemy rynek, aby adekwatnie do regionu i profilu firmy móc zaproponować Państwu najlepszą formę finansowania. Programy unijne dają bardzo dużo możliwości sfinansowania zakupu, dlatego chcemy zaproponować Państwu najlepsze dostępne rozwiązanie.
Kredyty / Leasingi
Udzielamy kompleksowych informacji o możliwości finansowania zakupu.
Środki unijne
Doradzamy i informujemy jak skorzystać z dotacji unijnych.
Inne
Oferujemy również inne formy finansowania dla twojej firmy.