Wsparcie Techniczne

Kładziemy duży nacisk na zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości produkcji naszego Klienta. Przestój produkcji naszego Klienta, to strata obustronna. Jesteśmy gotowi na szybką i skuteczną reakcję. Posiadamy zaplecze części zamiennych  i zespół ludzi nastawionych na pomoc i wsparcie. Docieramy do Klientów telefonicznie, mailowo, zdalnie i osobiście. Zawsze z nastawieniem skutecznej pomocy. Jednak naszą główną zasadą w obszarze wsparcia technicznego jest działanie zapobiegawcze. Przeprowadzamy regularne przeglądy urządzeń i egzekwujemy ich poprawną konserwację. Uczymy obsługi technicznej pracowników naszych Klientów, co w efekcie daje szybkie zdiagnozowanie nieprawidłowości w urządzeniu i zapobiegnięcie awarii lub szybkie jej usunięcie. Wspólnie z pracownikami Klienta dbamy o płynność pracy zainstalowanych urządzeń. Stawiamy na partnerstwo.

W zależności od Państwa potrzeb oraz życzeń, proponujemy:

Pomoc zdalną

świadczoną przez naszych konsultantów przez Internet, przy użyciu programu TeamViewer. Aby połączyć się z naszym serwisantem pobierz aplikację z linku poniżej
teamviewer POBIERZ APLIKACJĘ.

Dojazd do klienta

na terenie całego kraju oraz za granicą

Aby przywrócić pełną funkcjonalność Państwa urządzenia, prosimy:

Kontakt telefoniczny

tel: +48 728 858 601

Kontakt mailowy

e-mail: support@allcomp.pl

Szkolenia

Kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu naszych produktów pozwoliło nam dopracować efektywny i skuteczny system wdrożeniowy. Celem naszych szkoleń jest rozwiązanie problemów naszych Klientów i usprawnianie procesów produkcyjnych. Program szkoleniowy dostosowujemy pod specyfikę produkcji naszego Klienta, co daje nam skuteczne i szybkie rezultaty. Dla nas ważne jest, aby Klient nie bał się naszych produktów i rozumiał ich filozofię działania. Wiemy, że dzięki temu operatorzy są naszymi partnerami do współpracy i  dzięki temu wzajemnie wymieniamy się wspólnym doświadczeniem. Etap szkolenia to początek współpracy, jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów i wspieramy ich, bo nasze skuteczne wdrożenia to wynik ciągłego uczenia się i szukania rozwiązań wspólnie z naszymi Klientami.

Szkolenia wdrożeniowe

Przy zakupie naszych rozwiązań zapewniamy szkolenie kadry pracowniczej z obsługi urządzeń. Zakres, czas i cykl szkolenia zależy od konfiguracji sprzętowej.

Szkolenia dodatkowe

Świadczymy szkolenia pod indywidualne zamówienia Klienta. Oferujemy szkolenia produktowe z obsługi technicznej i technologicznej.

Dlaczego warto się szkolić?

  • Aby w pełni wykorzystać zakupiony sprzęt i oprogramowanie
  • Aby inwestycja przyniosła maksymalne korzyści
  • Aby wykorzystać potencjał pracowników
  • Aby pracownicy stali się sprzymierzeńcami nowych technologii

Obszary z którymi pomożemy Ci się zmierzyć

  • Obsługa programu Optitex
  • Obsługa maszyn cutterów i lagowarek
  • Obsługa ploterów i digitizerów

Finansowanie inwestycji

Lata 2014 – 2020  to ostatnia możliwość skorzystania z dofinansowań unijnych, aby ułatwić to naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę przy napisaniu wniosku, oraz złożeniu projektu. Współpracujemy z instytucjami i na bieżąco monitorujemy rynek, aby adekwatnie do regionu  i profilu firmy móc zaproponować Państwu najlepszą formę finansowania. Programy unijne dają bardzo dużo możliwości sfinansowania zakupu, dlatego chcemy zaproponować Państwu najlepsze dostępne rozwiązanie.

Kredyty / Leasingi

Udzielamy kompleksowych informacji o możliwości finansowania zakupu.

Środki unijne

Doradzamy i informujemy jak skorzystać z dotacji unijnych.

Inne

Oferujemy również inne formy finansowania dla twojej firmy.

zostaw swoje dane

a my skontaktujemy się z Tobą

lista mailingowa BTB obslugiwana jest przez FreshMail