2017 Nr4

Twoja krojownia

Rozwój, innowacje, oszczędności

Temat numeru: Twoja Krojownia – Oddajemy głos klientom!

Obecnie przeglądasz stronę 1 z 8

ŻYJEMY ZMIANĄ

Rozmowa z Prezesem firmy Allcomp Polska, Panem Andrzejem Zającem, na temat zmian i kierunku rozwoju.

Twoja Krojownia: W jakim miejscu rozwoju jest teraz firma Allcomp Polska?

Andrzej Zając: W ciekawym. Cały czas intensywnie się rozwijamy, na rynku jest duże zainteresowanie naszą ofertą. Rok do roku osiągamy wyższe obroty, instalujemy coraz więcej linii produkcyjnych. Klienci zauważyli naszą firmę i nasze rozwiązania. Potwierdzają, że są one godne zaufania i przyczyniają się do rozwoju ich biznesu. Zaufanie ze strony Klientów stymuluje nas do dalszej pracy i popycha do przodu.

W odpowiedzi na pojawiające się trudne tematy w procesach produkcyjnych naszych Klientów, cały czas podejmujemy nowe wyzwania konstrukcyjne oraz technologiczne aby dostarczyć niezbędne rozwiązania. W zależności od potrzeb naszych Klientów oraz nowych, pojawiających się na rynku surowców opracowujemy niedostępne dotychczas technologie cięcia.

Z jakim największym wyzwaniem firma musiała się zmierzyć w 2015 roku?

AZ: Z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Rok 2015 to dla nas wprowadzenie na rynek cuttera one.5 oraz lagowarki aero – naszej produkcji. Nowa platforma do rozkroju tkanin bardzo spodobała się naszym Klientom. Obecnie jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju nowych produktów.

Dużym wyzwaniem było dla nas także rozpoczęcie przekształcenia stosunkowo niewielkiej firmy w organizację, która dostarcza wysokiej jakości, wartościowe rozwiązania.

Czy to jest trudny proces?

AZ: Tak. Wiązał się z całkowitą przebudową firmy, opracowaniem nowych struktur, zatrudnieniem nowych ludzi, zderzeniem różnych światopoglądów. Naszym ważnym celem była poprawa wydajności produkcji. Cały czas pracujemy nad tym aby szybciej produkować maszyny i skrócić czas dostarczania ich do Klientów. Wprowadzamy systemy optymalizacji produkcji takie jak m.in. Lean Manufacturing. Jesteśmy w fazie przekształceń jako firma i planujemy w tym roku większość tych przekształceń zakończyć. To bardzo duży proces i bardzo ważny czas w rozwoju firmy.

Czy te wewnętrzne zmiany w firmie przełożą się na wartość dodaną dla Klienta?

AZ: Oczywiście, że tak. Przede wszystkim umożliwią nam krótsze terminy realizacji tak na rynku polskim, jak i za granicą, gdzie potrzeby naszych Klientów z roku na rok rosną. Będziemy mogli jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Partnerów w aspekcie całego zakresu świadczonych usług, a w tym instalacji, wdrożeń oraz całego wsparcia technicznego i technologicznego. Wielu Klientów podkreśla, że dostrzegają jaką firmą staliśmy się w przeciągu ostatnich lat i doceniają nasz rozwój.

Ciężko pracujemy nad tym aby te zmiany były odbierane pozytywnie w każdym aspekcie kontaktu z nami.

Ile linii produkcyjnych marki UNICUT jest już na polskim rynku?

AZ: W Polsce dochodzimy do 200 linii produkcyjnych. Cieszy to, że Klienci wracają do nas po latach i kupują kolejne rozwiązania. Wielokrotnie zdarza się, że zamawiają po kilka takich linii aby wyposażyć nimi różne zakłady. Największe z obsługiwanych przez nas grup kapitałowych posiadają po 5 – 7 instalacji.

Od kilku lat firma działa nie tylko w Polsce. Jak radzi sobie na rynkach zagranicznych?

AZ: Cały czas rozwijamy handel zagraniczny. Wiele rynków docenia nasze produkty. Eksport stopniowo rośnie, jednak to proces długotrwały, dużo bardziej skomplikowany niż nam się początkowo wydawało. Tym niemniej, rozwój wymiany handlowej z zagranicą jest bardzo potrzebny, zarówno z perspektywy mikroekonomicznej – naszej firmy, jak i w skali makro. Mam tu na myśli promocję Polski oraz polskiej myśli technologicznej na świecie. Bo jak nie my to kto? Cieszymy się z każdego sukcesu na tym polu. W roku 2015 pozyskaliśmy 2 nowych, ważnych partnerów: w Portugalii oraz Korei Południowej. ciąg dalszy artykuł

ciąg dalszy artykułu na stronie 2

CORIN – KONSTRUUJEMY IDEALNY BIUSTONOSZ NA „WYMAGAJĄCE” PIERSI.

„Uwzględnienie indywidualnych potrzeb każdej klientki, jak również dążenie do perfekcji wykonania, to główne zasady jakimi kieruje się Corin w swojej produkcji. Aby to osiągnąć, niezbędne są nowoczesne technologie. Dlatego potrzebowaliśmy nowych rozwiązań dla działu konstrukcji i krojowni. O ile nas pamięć nie myli, byliśmy jedną z pierwszych firm, które zaufały polskiemu dostawcy. I nigdy tego nie żałowaliśmy! „

więcej an stronie 4

Producent bielizny CORIN używa do konstrukcji swojej bielizny oprogramowania Optitex dostarczonego przez firmę Allcomp, dostawcę rozwiązań do automatyzacji pracy na krojowni
Czytaj dalej

Obecnie przeglądasz stronę 1 z 8

lista mailingowa BTB obslugiwana jest przez FreshMail